Minilördag

Åh vad jag bara älskar, älskar ÄÄLSKAR att dansa!


Idag filmade vi vår danskorografi som vi lärt oss och gjort själva, på en "öppen scen"! Skit kul var det, och vi körde jätte många olika varianter. Eftersom vi inte hade bestämt kläder så fick vi låna vita linnen och röda byxor (som jag och Åsa blev förälskade i, haha)
Sedan ställde vi speglarna som "båser" och så fick vi gå bakom dom. Supersköj!
Sedan hade vi håltimme, kulturhistoria, lunch, matte och sist engelska med prov. Hoppas att det gick bra!

Det har väl inte hänt överdrivet mycket idag kanske, men det har långt ifrån varit bland dom tråkigaste dagarna i skolan! :)

Nu måste jag roa mig med att plugga samhällskuskap. Nackdelen är bara att en i klassen lånade mitt papper för att kopiera, men jag har inte fått tillbaks pappret! Så nu måste jag fråga någon vänlig själ om frågorna! aahh.. bajs

Nä, slut på ugglandet. BANANKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0