Måndag

Usch har inte kunnat sova någonting natten som var.. Kunde verkligen inte! När jag väl somnade av ren utmattning så vaknade jag igen och kunde inte somna om! /; Tur att det är lov..
Idag är det ju 18års fest för en tjej i klassen! Ska bli jätte kul! Innan dess ska jag lägga näsan i skolböckerna ett tag, annars vet jag hur stressad jag kommer att vara senare i veckan.. och det vill jag inte vara med om! Även fast det känns som om jag har en evighet på mig att plugga, så är jag ju faktiskt inte hemma hela lovet..
Runt tre ska jag ta mig in till stan och köpa present, och sedan möta Åsa för att åka vidare! Ska bli kul dag dethär! Om man bortser från pluggandet, men.. det fungerar ju det också! Det är kulturhistoria framförallt, och det är faktiskt ganska roligt! :)

Nu måste jag lägga näsan i skolböckerna, hörs senare! kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0