Måndag

Sitter hemma och sjunger lite på Fields of gold, som jag ska sjunga med min sångpedagog och sedan framföra för klassen. Jag kan inte texten, haha. Det är så många verser och det är svårt att komma ihåg i vilken ordning alla kommer i. Men det är kul!
Idag ska det beställas kläder från KD, kulkul och så ska jag nog börja läsa lite i min engelska bok som ska vara utläst veckan efter lovet (har jag för mig).

Var nyss nere och skulle ta en brödbit och såg hur alla dessa äckliga bananflugor hade typ tre dubblats sen imorse när jag käkade frukost! USCH. Så jag tog fram damsugaren och tänkte att det var slut på dessa äckliga små vidriga jobbiga och irriterande kräk, så jag damsög upp dom! Tipset kom från Maria, tack! Så nu står damsugaren kvar i köket ut i fall att jag ser någon mer! Har även hällt kokhett vatten och salt i diskhon, usch för dom äcklena!! Dom ska booort.
Muhaha, skönt att bli av med de små djuren! blä. vi får hoppas att dom inte ger hämd.. skulle vara lite jobbigt! eller att dom kommer ut ur damsugaren som värsta hulken eller något! Ja, men ändå

Kram! / mördaren Niccie!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, Niccies brutala sida ;) Men jag måste erkänna att det var ett väldigt smart sätt att bli av med lite bananflugor på :D

2007-10-22 @ 18:47:00
URL: http://heeleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0