Måndag

Högst händelserik måndag.. nej
Idag har jag ägnat åt matte och varit allmänt gonzo. Har inte gjort speciellt mycket, har inte ens tränat (buhu).
Men imorgon blir det skola igen(!) Får fortfarande inte vara med på idrotten på alla närkontakt grejer, så imorgon blir det teater och dans. Längtar verkligen! Det börjar klia i benen när jag inte har rört på mig på länge!

Pratade med Carro, och vår kära grupp som vi ska starta på dansen har redan börjat forma en koreografi! Kul va? Undrar vad vår grupp kommer att heta, hah! På lördag och söndag ska jag försöka pallra mig till dansskolan (om jag inte åker och tittar på tävlingen på lördag) och lära mig dansen! Det ska bli riktigt kul att tävla i tre grenar numera, singel, par och grupp! Skit kul!
Nu hoppas jag bara att det kommer en till bronstävling i december, som det ryktas om! Det skulle vara så roligt.


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

ajdå! hade nämligen tänkt be dig och hjälpa mig med matten :( för jag har försökt ringt dig hela dagen men ingen har svarat.

2007-10-08 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0