Lördag

Det är alltid lika härligt med lördagar. Man kan vakna sent, och gå och lägga sig sent. Denna lördag har jag spenderat i mitt rum, med musik och så har jag städat! Rensat bland papper och slängt en hel hög med grejer. Kollade igenom massa gamla skolarbeten som jag hade skrivit och betygs papper och sånt från högstadiet, blev lite irriterad ibland ;p haha. Nu har jag gjort klart nästan allt, det är fortfarande nya kläder på fåtöjlen som måste hängas upp med galgar i garderoben, men nu är jag vrålhungrig och vill ha mat! (a)
Efter maten ska jag träffa Milla! Det var en evighet sedan och jag saknar henne super mycket! Så det ska bli jätte kul :)

Gick inte på någon träning idag, jag visste inte ens om det var någon. Och hur som kunde jag ju ändå inte dansa! Men om det är imorgon så måste jag gå, för då ska vi kolla på formationen igen.
Haha, vår danslärare säger på skämt hela tiden och vi suger så himla mycket och att vi är värdelösa så vi skrattar hela tiden! För att alla gör verkligen olika! Och hur snyggt är det på en skala från 1 till 10 när det ska föreställa, obsarvera FÖRESTÄLLA en formationsdans. Det ser ju mer ut som en regndans eller något..
När vi ska sträcka up händerna helt, gör vissa det halvt och lite ut åt sidan, och när vi ska hoppa ut med benen på en speciell takt, för typ 5 av 20 fel! haha.
Men.."Vi lossas att dethär är snyggt" säger jag, som Danielle säger!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

de är ingen dans denna helg eller nästa vecka, dansskolan är stängd :P dansar du fomrationdans??

2007-10-27 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0