Lördag

Usch vad dålig uppdatering, sorry!

Min lördag har varit ytterst lugn. Träffade Helena och Erica en stund, vilket var jätte mysigt! Man saknar er så mycket när man inte träffas! :(
Skulle träffat Mills också, men det blev ändrade planer tyvärr :( Saknar dig!

Kvällen spenderas framför en tv fullsmockad med gamla inspelade SYTYCD avsnitt som inte Elin sett! Så jag tänkte, varför inte titta själv? :) Så det gör jag en lördagskväll som denna!

Imorgon blir det matteplugg (usch) eftersom det är prov på onsdag och troligtvis en snabbis förbi dansskolan där jag inte har vart på ett tag! Känns väldigt skönt att vara ledig på måndag också, tror det behövs!

Men nej nu ska jag kila tillbaks till tvn, ha det finemang! (: Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0