Lördag. Lite whine (gnäll) inlägg!

Japp, lördag idag. Känner mig inte fullt lika plågad av tanken på att äta idag, vilket är jätte skönt! Men hälen blir bara värre och värre.. det började som ett obetydligt skavsår i måndags, då jag hade några skor som tydligen gav mig skavsår! (minns inte ens vilka jag hade) tisdagen hade jag supersköna skor, och skavsåret var som bortglömt. Onsdagen kom, och jag hade på mig mina svarta stövlar, med en liten liten klack.. skavsåret kändes, men inte så mycket.. På kvällen gjorde det ondare än det gjort tidigare på dagen.. och jag satte på ett skavsårsplåster.
Torsdag, jag hade väldigt svårt att få ner foten i skon, eftersom skavsåret gjorde väldigt ont och hälsenan var.. minst sagt svullen. Det gör skit ont i hela hälen, även fast jag har skavsårsplåster på, vilket det inte brukar.. Efter sista lektionen har jag ont i hela kroppen och vill helst bara gråta. Känns som om någon har slängt mig i en betong vägg och kört över mig femtio gånger. - jag mådde alltså väldigt härligt!
När jag kommer hem blir allt ännu värre och jag slänger mig i soffan och fryser och hela kroppen gör ont. Febern stiger.
Fredag, hemma från skolan. Och det äckliga skavsåret har gjort så hela foten är svullen som en köttbulle och resten av historien är censurerad, för det är inte speciellt fräscht och ingenting jag tror ni vill veta!
Det gör så förbenat ont nu iallafall, så det ilar i mina framtänder och jag får ont i magen. blä!
Men life is great! Lite "pain" har väl ingen dött av? :D
Ligger i sängen och spelar ps2 som en hösäck med kissekatten Majsan vid fötterna! ganska mysigt faktiskt.. även fast man inte mår kalas. det är väl typ det man orkar.. fast jag måste medge, att jag femhundratuuuuuusen gånger hellre hade varit och dansatKD nu.. buhu! :'(
Ska återgå till spelet nu! Wiiiihuu. Kram på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0