Kvällens idol

Tror jag ska försöka mig på att ge varje artist i idol en bedömning från 1 till 5 varje fredag. Utifrån vad jag tycker då! ...Jag gör det ikväll iallafall!


Gathania                                        Amanda
                  


Patrizia                                   Mattias
                 


Sam                                          Andreas
                


Anastasia                                         Evelina
                     

Marie                                      Christoffer
                      

Daniel


Alla bilder på idolerna är från www.tv4.se/idol!
Kom ihåg att jag inte anser mig vara någon idol expert utan säger bara vem jag tyckte bäst om! :)

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´sblogg

gillade inte Patrizia igår kväll, men andreas va duktig :) hahaha

2007-10-06 @ 11:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0