Kära elloskläder

Wihu! Mina elloskläder hade kommit. Fast inte allt dock, bara fyra av sex saker (a) hihi. De två saker som saknades kommer den 10 december. Om en evighet med andra ord! Men det kan vara kul när man är alldeles pank och fattig för att man handlar julklappar, så får man en liten belöning för något man betalade två månader tidigare! Men men.

Snart är det House! Och det har jag bestämt mig för att börja kolla på. Började kolla på Prison Break igår också! Har sett det rätt många gånger men aldrig sett fler än ett avnitt i rad. Nu ska jag börja kolla på det! Det finns ändå ingenting annat att göra, så why not?
Så nu ska jag börja kolla på house också. Bara för att!
Och sen så verkar det ju ganska kul också! Eftersom jag jämt hör dom sitta och skratta.

Later! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0