Idol, igårkväll

Jag vet inte vem jag tyckte var bäst igår, jag vet bara att jag INTE tyckte att de personerna som hängde löst skulle det eller att Gathania skulle ha åkt hem. Varför är Sam och Andreas fortfarande kvar i tävlingen? Dom är ju som kalla fiskar och rostiga rivjärn när dom sjunger? /;



Marie - kom in fel i början av låten, och återhämtade sig inte..


Christoffer - Jag älskar killens röst!


Evelina - Sjukt duktig. Vissa partier var riktigt bra, andra inte fullt så bra..


Andreas - Kall fisk, does that mean anything to you?


Amanda - Återhämdade sig rejält. Men när hon sjunger sin egen genre är hon ännu bättre!


Sam - Det bästa han har gjort i idol, någonsin.. but, I still can't stand him


Gathania - Väldigt bra, för en sådan svår låt! Näst intill omöjligt att sjunga med alla dessa umbrella ella ella ej ej ej


Matthias - Väldigt bra!


DanielThe king! vilken låt han än gör, sätter han den! Snubben sjunger ju inte falsk en enda gång! Även fast det inte var det bästa han har gjort.. så var det bra! För den låten.. ooh svår!


Bilder från Idolsajten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0