Fredag

Äntligen är det fredag! Även fast jag inte kan påstå att det har varit den bästa fredagen med kallsvettningar och ont i hälen (som är sjukt svullen och röd och blää). Men någon gång måste man väl vara sjuk också.. antar jag! Härligt med körtelfeber & vara annat sjuk, jeje! ;p
Mina idol-omdömmen kommer när jag känner att jag orkar skriva dem, imorgon kanske?! :)
Dagen har spenderats nedkrypen i min säng och spelat ps2 spel, även varit nere och legat i soffan och kikat på Walk the line (den är sååå bra). Har varit skönt att bara degat, eftersom jag inte orkar mycket annat!

Sköjelidöjan! Hoppas alla mår jätte fint å har värsta najsiga fredagen! Kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0