Fredag hela veckan!

Nja, inte riktigt kanske. Men nu är det underbara fredag igen! :) Älskar verkligen känsla av att man har en härlig helg framför sig! Och idag fyller världens bästa pappa, nämligen min pappa år! Hihi. Så vi ska fira honom med tårta och massvis med mumsiga bakelser. Åh allt är så gott :D
Nu har jag precis slagit in presenten och jag tycker faktiskt att det blev ganska fint (; ska bara skriva lite på den tillsammans med Flisan och sedan är det färdigt!
Dagen har gått snabbt annars, hade ju bara tre lektioner! Vilket var helt otroligt megaskönt. När jag äntligen kom hem så drack jag en jätte god latte med mashmallows i (ja, det är faktiskt gott (: ) och så åt jag en väldans god cookiee, hihi.
Idag är det ju samling vid Kungsan klockan 17.00 för gatuvåldet. Hade gärna gått, men som sagt så fyller pappa år! Men jag hoppas att alla som kan, tar sig dit! Tror att det kan väcka mycket uppmärksamhet!
Nä, nu ska jag kika runt lite mer on the net, innan vi ska fira pappa! Krambabian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0