Ett ton av läxböcker och en powerdrink! Där har du min eftermiddag.

PluggisNu har jag suttit och pluggat, i ett antal timmar! Började klockan två och slutade halv sex. Jippej!
Fast, det är så himla skönt när man läser saker som man först bara tycker är massa blaj, men tillslut börjar det fastna och man börjar förstå vad som faktiskt står i boken! Och vad dom menar, och man kan dra egna slutsattser och tolka. Ja, då känner man sig faktiskt ganska smart! :)

För att jag skulle orka plugga tog jag en powerdrink som jag drack när jag kände mig väldigt orkeslös. Faktiskt väldigt bra märkte jag, att fylla på energin med någonting.. för man orkar inte sitta och fokusera och plugga i fyra - fem timmar annars!

Nu är jag hungrig som ett djur, det lät som om det skulle bli lax till middag! (min absoluta favoritmat) Jippiiiie.

Happy Halloween, kramkram! (:

organiserat kaos;


Kommentarer
Postat av: Micke

Powerdrink? Det heter faktiskt energidryck på Svenska.

2007-11-01 @ 11:42:14
Postat av: Niccie

Jasså, menar du det? Smart! ;p

2007-11-01 @ 14:38:23
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0