Bästa dagen i veckan!

Den berömda estet-tisdagen, veckans favorit dag, veckans anledning att gå till skolan! (haha)

Idag var det ju då skolfoto som jag skrev förut, så vi hade ingen idrott. Vi skulle ändå vara utomhus, och det är inte lika kul som att vara inne så det gjorde inte så mycket. Efter skolfotot hade vi en håltimme och sedan teater! Då vi spelade upp våra forums spel, med olika "frys-övningar"! Skit kul var det! Men jag tycker att det är ganska svårt att spela teater, höhö.
Jes, men efter det så var det lunch och det var helt galet fullt i hela jäla matsalen! Tog typ tio minuter att bara få ett bort, jej! I-landsproblem.
När vi hade ätit vår extremt goda mat, höh.. (va inte ens hungrig!) hoppade jag och Åsa iväg till Sleven och köpte varsin frukt, (jag åt faktiskt ett äpple för en gångs skull! äter alltid banan annars, hihi) och ett bröd. Smaskens! Och efter det skuttade vi ner till danssalarna.
Det var jätte roligt på dansen då vi blev inlottade i sex olika grupper, med tre eller två st i varje grupp.. och vi skulle komma på varsin blues åtta! (1 och så 2 och så 3 och så 4... haha, så räknar man ;) ) Hamnade i samma group som Egertz och vi hittade faktiskt ganska snabbt på vår lilla truddelutt till dansen! :)
Sedan var det dags för det jag fruktat hela dagen! (Haha vilka ord jag använder!) Jo, just det.. sången! (Det brukar vara så sjukt kul, men eftersom jag inte kunde min stämma så.. ) Vi skulle sjunga upp våra duetter, och jag kunde inte min stämma och allt kändes bara hemskt! Och det gick väl lite därefter också, men ja.. jag lärde mig en läxa att jag nu när jag ska sjunga och välja min egen låt och lära mig den på 4 veckor, ska öva mycket mer och vara STEN säker! Så nu är bara mitt problem vilken av alla braiga låtar jag ska välja!


- Beautiful med Christina Aguilera
- Fields of gold med Eva Cassidy
- Here, there and everywhere av John Lennon & Paul McCartney
- Isn't she lovely med Steve Wonder
- I still haven't found what..
  med U2
- I wish - Steve Wonder
- One of us - Joan Osborne
- Killing me softly with his song
av Charles Fox

HJÄLP MIG! vad tycker ni?

Påvägen hem träffade jag Zävelizäv, såå kul! Det var så länge sedan!
Då påmindes man om hur mycket man egentligen saknar alla från gamla 9b, åhh <3 ^^´

Nu ska jag fortsätta dricka min mumsiga latte och göra den äckliga engelskan som ska vara klar imorgon. Och senare även matteläxan! rolig kväll jag ska ha, säger jag bara! Ha det fajnt!

  
vem blir det? oh..

Kommentarer
Postat av: Johan

Go with the x-tina thing ;)

2007-10-02 @ 19:31:02
Postat av: milli

ISN'T SHE LOVELI!!! (a)

2007-10-02 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0