Anonyma samtal borde inte få finnas

Åh jag vill ju veta! Jag blir galen. Det är ingen som jag vet som ringer med anonyma samtal, och ändå har jag tre missade ANONYMA samtal. Ett från den 21 oktober, ett den 22 oktober och ett till idag! Alltid på torsdagar och fredagar. Men jag kan inte för fem öre klura ut vem människan är, eller vad den vill mig! Aaah, om du läser det här... säg vem du är :D Because I'm going NUTS! Den nyfikna Niccie blir galen när sånt här händer, jag vill ju veta vem det är! Det ringde nämligen nyss, och jag släpade mig ner för trappen med mitt ben och hann inte svara! Mah.. Men jag säger till när jag vet vem denna mystiska människa är! om jag inte blir skogstokig och springer till Skåne eller något!

Idag gick jag upp tidigt, usch. Klockan nio, faktiskt. För att vi skulle till vårdcentralen. Och när vi hade varit där så var det tänkt att jag skulle åka in till skolan men det gick inte speciellt bra. När jag skulle dra kortet i spärren märkte jag att jag inte hade lagt in kortet i plastfickan efter syster hade lånat det i onsdag. Smart.. så jag fick åka med hem igen. Men jag kunde inte gå heller, det var skit jobbigt att släpa sig. Kunde ju inte, så jag fick skjuts till skolan för att hämta böckerna som tur är..
Så nu har jag alla mina böcker hemma, oj så det ska pluggas! /; jippie
Nu är det snart idol, och efter idol kommer mina betyg på alla idoler ikväll. Ska även titta lite på fredag hela veckan tror jag..

Kramkram på er! Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad har hänt? blev lite nyficken bara :$

2007-10-26 @ 21:38:21
Postat av: Niccie

Varför jag inte kunde gå till skolan och varför jag åkte till vårdcentralen?
jag har fått blodförgiftning i ett skavsår, och inflammation i min hälsena /; kan inte gå! hah

:)

2007-10-26 @ 23:07:25
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0