Världens underbaraste helg!

Nu är jag hemma igen!
Det har varit en sån himla rolig resa, som jag sent kommer att glömma! Och musikalen var det bästa jag har sett, någonsin! Den var helt outstanding unbelieveble! Skriver mer om den sen, det var det bästa jag har sett! Och jag skojar inte! Vi ska gå när den kommer i Stockholm igen, så bra var den!

Vi åkte ju i torsdagskväll och kom till Anna vid tio-tiden, så himla mysigt var det! Och på fredagsmorgonen när vi vaknade va vi superhungriga och åt frukost och började smått göra oss iordning.
Klockan halv fem gick tåget mot Göteborg. Vi träffade på helt sjukt många skumma typer! De första träffade vi på tåget när vi åkte ner, bakom oss satt några killar och glodde.
Klockan sex kom vi fram till Göteborg och hoppade in på Burgerking och köpte middag! Han som vi beställde av var galet arrogant och glömde hälften av mina grejer! Först glömde han min juice (som jag inte ens fick välja smak på) sen glömde han dressingen och när jag kom tillbaks hade han inte dressingen som jag vill ha. Så gick han runt och visslade och chillade fast kön bakom oss var 300 m! Mys..
Sen var nästa uppdrag att hitta Storan. Jag hade en bild framför mig för jag trodde att vi hade stannat där utanför när vi åkt för långt på klassresan, då stannade vi där utanför hade jag för mig! Och mycket riktigt, det var det stora vita huset som jag hade trott att det var.
Vi hängde av oss och satte oss på våra platser, längst fram. Och trodde att det skulle vara ganska dåliga platser, MEN NOOOOOO WAY! Dom var ju så nära att om man sträckte ut handen kunde man röra vid dom!
Helt outstanding.

Efter musikalen skulle kusilini ta bussen för att hon skulle hem. Påvägen till centralstationen träffade vi en konstig Krog-vakt som tittade på mig och tyckte att han var jätte sexig och sa "Hola" och lyfte på ögonbrynet. Euw säger jag.
Väl på centralstationen hade vi 1½ h kvar tills vårt tåg gick. Så vi satte oss vid bänkarna utanför en av alla tusentals pressbyrå som finns i centralhallen och väntade, då några tjejer i (vad kan dom ha varit? 14 års åldern?) började bitcha och kolla, vill inte ens smutsa ner min blogg med vad dom gjorde. Så jag låter det vara osagt, usch! Vissa tjejer är hemska.

Vid halv ett gick tåget hem. Klockan halv tre var vi hemma och slängde oss utmattade ner i soffan & sängen och somnade ganska snabbt därefter.

Världens mysigaste helg! Helt underbar var den. Skulle lätt göra om den! :))))

image142
Såhär fint var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0