Sömntuta!

Shit vad jag är galet trött! För första natten på fyra dagar sov jag faktiskt bra! Och när man väl gör det, så blir man trött som gatan. Mjau vad härligt..
Kom hem från skolan för en timme sedan, det tog lång tid att åka hem men jag hade sällskap!
Dagen har gått ganska snabbt, den började med ekvationer och slutade med resurstid, då vi var med teknikettan igen!

Nu sitter jag här och är superhungrig och vill ha mat. Efter maten väntar samhällskunskapen, 8 nya frågor att lära mig idag! Hoppas verkligen att jag återuppväcks från de döda med lite mat i magen!

Vi hörs sen, kram kram!


Kommentarer
Postat av: Queenie

jodu, håller själv på att hungra ihjäl ^^
menmen, vi har typ röst & rörelse, akrobatik och sånt.. vet inte riktigt säkert men det ingår i teater iafl. :) det är ju maskarbete och mim, status, spänningsnivår och sånt man får lära sig :) vi ses på matten (

2007-11-30 @ 19:58:13
URL: http://queeniequeenie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0