Schlager vs. Idol

Nu är jag hemma, efter denna hysteriska skoldag. Ja hysterisk kanske den inte var, men den var väldigt rolig! Jag tycker väldigt mycket om vår teaterscen, vi ska spela upp den på måndag istället för idag!
Vi har bytt ut snobbarna i vår sketch till "Idol Ola"(USCH) och "Idol Darin", så det blir lite tjaffs om vilka som är mest kända! Skit kul, haha. Vill ta med mig kameran på måndag, men jag kommer ju inte kunna ta kort så jag vet inte hur jag ska göra :D
Och när vi ska presentera oss för Åke i receptionen ska Lena Ph sjunga "Mitt namn e Lena Philipsson" och jag ska säga Carola och så ska vakten fläkta på mig så håret bara flyger så som Carola alltid har! (och självklart fläktar det överdrivet!!!) Kolla bara på bilden nedanför, there is the fläkt, igen! ;D Och Jöckbocken ska säga Peter Göback så gay det bara går!
Haha, det är verkligen jätte kul att spela (: Skitsvårt att inte skratta! 
Shit vad jag skriver om den hela tiden! Aja (:

Imorgon är det ju KH-prov, jag hoppas att jag kan allt! Det känns så, men man kan ju aldrig vara för säker typ.. så jag ska plugga lite till och börja plugga på svenska provet som tydligen är på torsdag. Så jag är lite stressad!
Men jag var så himla trött men samtidigt så uppspelt att jag var tvungen att göra någonting annat än att plugga ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0