Sängen

Ligger i sängen nu med laptopen på magen. Syster har på en film och snart ska jag stänga ner den här sega saken och kika en stund innan jag ska sova!
Jag skrev och gjorde iordning vad jag tyckte om idolerna tidigare ikväll, men sen råkade jag på något sätt ta bort allt och jag hade inte sparat, och det sparades inte heller automatiskt som vanligt. Men, men. Det kommer så fort jag har tid. Imorgon måste jag plugga och umgås innan vi åker hem. Och när jag kommer hem är det mer plugg och dusch och tråkiga saker. Men på måndag ska jag till skolan för första gången på två veckor! (inräknat höstlovet då!)
Jag vill vara med på dansen! Men jag kan ju inte använda foten riktigt ännu. Jag frågar nog min danslärare om specialövningar för mage och rygg så länge, som jag kan göra. Är så trött på att sitta still, det är så tråkigt och jag blir så rastlös! :D

Nej, nu ska jag sova! Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0