Onsdag

Hej på er!
Förlåt för att jag inte skrev någonting igår!
Men jag har haft en liten funderare vad det gäller bloggen och har bestämt mig för att inte vara lika personlig som förut. Ni kommer kanske inte ens märka någon speciell skillnad.
Detta kanske många tycker är tråkigt, men det är för mitt eget bästa!

Är inte speciellt frisk kan jag påstå, halsen gör gräsligt ont och jag hostar och jag är snuvig som en kossa! Man känner sig sådär riktigt härlig ni vet? Så istället för att sitta och försöka hålla mig uppe har jag tvättat av sminket och satt på mig pjamasen och ska göra te och sätta mig och titta på fotbollen under en filt! Snart är det ju Greys med!

Hoppas ni mår bra! / Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0