My friday

JA, HELG!
Äntligen fredag. Fy vad uuunderbart! Har gjort två prov denhär veckan som har känts helt okej och nästa vecka har jag inget prov, utan de kommer först veckan därefter! Wonderful.
Efter svenska provet slutade dagen mycket tidigare än vad den egentligen skulle, mucho härligt! Och min syster skulle åka in till stan efter hon hade slutat för att vi skulle köpa presenter, farsdags present och födelsedagspresent stod det på listan!
Medans jag väntade knallade jag in på H&M vid skolan och kollade på ett par örhängen jag velat ha i en evighet, och köpte dem! Muhah. Nu är det bara ett par örhängen till därifrån som jag vill ha, fast sånna har redan alla typ! buhu. men dom är så fina, så jag köper nog sånna ändå!

Efter jag köpt örhängena och toffsarna åkte jag in till stan istället och kollade! Letade efter presenter i en halv evighet, och över halva stan och hittade typ ingenting av det vi skulle ha! Men det blev ett jätte gulligt kort till pappa, och födelsedagspresent bland annat.

Om fem minuter är det idol! :) Wehej! Och jag kan knappt bärga mig, imorgon är det träning! Jag längtar som en stucken griiiiiiis. Oj vad jag bara äälskar att dansa, det är det absolut bästa som finns i hela världen! Ja, bland de bästa iallafall :)

Ha det mys, hej å hå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0