Måndag

Hejhallå där! Förlåt för det väldigt sena inlägget!
Kom hem vid sex idag, hade ju dans!
Det känns riktigt ruggigt nu, för jag har inte varit där på så länge.. Ligger efter, och det är bara en måndagsträning kvar innan det är uppvisning! Så jag vet ju vad jag ska pyssla med dessa dagar!
Om lite mindre än två veckor är det ju även sam-prov! Ska börja plugga snart, för att vaa i god tid och känna att jag kan det! /; hah.
Den här veckan har jag iallafall inge fler prov, skönt.

På dansen i skolan hade vi en tjej från danshögskolan som lärde oss en dans från Cicago! Det var verkligen skit roligt! Längtar som en galning till nästa lektion (imorgon alltså)!
Jag har blivit helt galen i alla musikaler som finns, haha. Footloose gör sitt! (det kommer en recention om musikalen inom kort (; )

Så, idag hade jag matte prov (det kändes ju överdrivet bra, host) och även ett rätt så onödigt datorkunskapsprov. Var faktiskt kvar hela dagen i skolan fast jag inte sovit någonting i natt, och mådde illa som en gris första delen av dagen! Men framåt eftermiddagen lättade det, som tur var! Och nu har jag bara sjukligt ont i min hals och jag ska sjunga upp "Fields of gold" imorgon ellrer på torsdag. JAH! Det känns bra! :D Det går visserligen att sjunga men det gör ont, och rosslar på de högre tonerna. Så det kommer låta helt åt fanders! Stackars dom som lyssnar :D

Näej, nu ska jag kika vidare innan PB! Wooaah, längtar till PB! :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0