Lusselelle

Hejhallå!

Har precis käkat middag, och innan dess pluggade jag. Prov på lördag. Så jag vet ju vad jag ska göra ikväll och imorgon, fram till på lördag!
Kom hem vid halv fem någon gång. Då snöade det ute! Ett jätte fint vitt täcke har lagt sig på marken, supermysigt. Nu har jag som sagt precis käkat och ska göra upp ett system för att lära mig alla frågor som återstår att lära sig.. Har ont i huvudet också.

Det var mysigt på dansen idag, att äta frukost med klassen. Där satt vi i en nersläckt danssal med varm oboy och mackor och tittade på oss själva när vi dansade och skrev ner kritik till oss själva! Riktigt kul att se sig själv hoppa runt. Nyttigt också tror jag! Den bästa dansen för min del var bluesen, den gick bäst för mig av de tre danser vi gjort på en termin. På måndag ska vi börja med en ny dans, en juldans! För det är ju faktiskt inte långt kvar till jul nu..
Nästa torsdag på resurstiden är det första Lucia-repet!

Imorgon på resurstiden blir det träff med tekinkettan igen, för sista gången antagligen. Snyft. Det var kul att lära sig sådär istället för att sitta i ett, annorlunda liksom..

Å just det, hade nästan glömt men i helgen är det ju dansuppvisning också! Lite läskigt. Eftersom dansen inte sitter som den ska! Men på fredag blir det "tränaav".

Kram kram, ha det mysigt i snön!


Kommentarer
Postat av: din mattekamrat

haha :) kul att jag hitta din blogg helt random :P .. haha aja, gud vad mys med frukost med klassen.. OCH DANS!! .. vi teatrare får varken göra det ena eller det andra :/ .. :)

2007-11-28 @ 19:22:05
URL: http://queeniequeenie.blogg.se
Postat av: Mia

Har du prov på lördag? Vad har du prov i då?

2007-11-28 @ 21:01:55
URL: http://flygares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0