Lunch

Hallelihallå!
Har precis käkat lunch. Usch, det var inte så gott. Sitter uppe i vår korridor och leker. Åsa äter banan!
Jag är så förbenad på SL traffiken att jag kan skita knäck! ;O mys.. men shit vad irriterad jag är på den!
Skriver mer om det sen, men det är så värdelöst med sl traffiken! Man kan lika gärna gå. Man kommer ju inte direkt fram snabbare! Missade dansen imorse tack vare den äckliga SL-traffiken. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Snart har vi matte, BLÄ. Sen ensemble (wiihuu) och sedan klasstid och datorkunskap (AAH, vad roligt inte)
Sedan slutar jag ÄÄNTLIGEN, och ska åka hem och äta tårta! Haha. Ingen dans idag alls.. jag är fortfarande arg...

NEJ! nu ska jag kila, hej å hå! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0