Lena PH, spårlöst försvunnen

Oh no, Lena Ph är inte här idag! Vart äääär du Lena?
Sitter i skolbiblioteket med Åke nu, vi ska snart ta våra små ben och pallra oss bort till skåpet för att dra fram kulturhistorian och läsa! Jippäj. Har satt upp post its lappar i hela mitt rum för att jag ska komma ihåg allt.. låter säkert lite överambitiöst men det är riktigt bra för repeditionen tycker jag!

Jag är så sur på mina nedrans speglar som sitter upphängda på min garderobs dörr. Sånna där fyrkantiga små speglar som man sätter ihop till en stor spegel.
Klockan tjugo i fem imorse, brakade det till och jag satt spikrakt upp i sängen, tände lampan och va skit rädd... tänk om någon var i mitt rum?
När ljuset föll över rummet så var det ingenting som hade trillat ner, och ingen som var i rummet. Det var precis som det alltid hade sett ut. Konstigt nog.
Jag ställde mig upp ur sängen, och kollade mig omkring. Och såg, att en spegel hade trillat ner i golvet! SNACKA att jag blev arg. Morr!!

Måste kila, ska plugga!
Vi hörs senare (: Kram <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag brukar ha en kvällslig "rundgång" innan jag lägger mig (iaf på somrarna, när jag har haft fönstret öppet): kolla under sängen, bakom tv:n, i garderoben, sängen igen, skrivbordet.. Skiträdd för att någon mot all förmodan skulle komma in xD

2007-11-06 @ 16:44:22
URL: http://drambuie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0