Kamomill & honung

Sitter med en kopp kamomillte och honung. Är jätte stressad. Usch..
Har ju svenska provet redan på torsdag, inget instuderings papper och jag har missat jätte många lektioner. Tell me, can it be better? ;p
Men nej, jag ska vara positiv. I won't let it get to me!
Men, så för att jag ska kunna lugna ner mig lite så är det väl ett av sätten som fungerar väldigt bra!

Kollade klart på House för 30 minuter sen! Haha, älskar det programmet! Fattar inte varför jag inte har tittat på det förut!? :) Även fast jag aldrig direkt har varit någon tv-nörd, eller film fantast! Ser nästan aldrig på tv, men det börjar bli mer nu! Har jämt suttit vid datorn när andra sett på film, tråkmåns på mig säger jag bara!

Nu ska jag dricka upp mitt te, och sedan kila iväg.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0