Jul

Jag måste erkänna.. jag längtar faktiskt till julafton!

Det är liksom så himla mysigt. Vakna upp i Varberg och ett svagt ljus kommer nerifrån trappen och man vet att det är julgransbelysningen som lyser. Och nere vid fotändan av sängen står några morgon julklappar som vi alltid öppnar när alla har vaknat.
Så äter man lite frukost, för att orka jullunchen och allt annat som ska tryckas ner! Julskinka, lussebullar, pepparkakor, choklad å allt! Klockan tre är det Kalle Anka och vid halv sju / sju är det Karl Bertil Johnsons julafton. Efter Kalle bärtan är det julklappsöppning! Det ska bli så roligt. Även fast jag vet vad jag ska få.. :)) (IIIH superskööj :D!)

Jag längtar faktiskt. Det ska bli så skönt med jullov, att inte behöva känna någon stress. Gå ner till Apelviken på promenad, åka till Gekås, bara vara.

Längtar till advent och lucia och alla andra "inför jul" dagar också, då det bygger upp till jul. Men den som pyntar med adventsgrejor innan den 1 advent, den mördar jag! Haha

image145  
En glad jag förra julafton -- lussebullar och ett ljus

Kommentarer
Postat av: milli

vadå
vet du vad du ska få ? vad för ngt ? =)

2007-11-19 @ 17:41:19
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0