Jippie

PuhWohoo, svenskprovet är flyttat! Förstår ni hur glad jag är? :)
Kom precis hem nu! Dra på trissor vilken tid det ska ta att komma hem! Och det tar alltid en halv evighet när man är så sjukt trött och har ont i huvudet också, då känns allt som om det går i slowmotion och man får kämpa så man inte somnar på tuben!
Dricker en latte nu iallafall, kändes att det behövdes för att samla kraft till svenskpluggandet och iöverhuvudtaget orka hålla ögonen öppna dom timmarna som är kvar av denhär dagen! Antar att vädret spelar stor roll på mitt humör, och att det är så galet mörkt ute! Buhu. Känns som om det är natt! Fast lite mysigt är det väl också.. men då ska man helst ha levande ljus tycker jag!
Fick tillbaks min engelsk uppsatts idag, fick VG! Kändes väldigt skönt, eftersom det var det bästa man kunde få vid denhär punkten. Och så gjorde jag ju mitt kulturhistoria prov som jag har pluggat så mycket inför! Skönt att få det ur världen! Kunde de mesta, men sen när frågan vad i Sthlm är av grekisk arkitektur tog det stopp.. sista frågan! Haha, jag gjorde en vild gissning som antagligen är helt fel.

Men nu ska jag checka vidare på nätet jao, hugs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0