Jag såg Ola Svensson!

Hård start på veckan!

Kom hem vid nio, lång dag! Började vid tolv iförsig, väldans skönt.
Har hattat fram och tillbaks, hit & dit. Nu kikar jag på PB och sedan ska jag sova! Å imorgon är det den härliga estetdagen, mys.
Hade sista dansträningen inför uppvisningen i helgen, känns ingevidare eftersom jag inte kan den.. efter den rusade jag tillbaks till skolan och då var det ju öppet hus! så vi sjöng, spelade teater och jag sjöng inför massa folk trots min onda hals! hah..
Har faktiskt hunnit plugga lite också.. =)
Påvägen hem från skolan såg vi Ola Svensson på Schleeven (Seven Eleven) vid vår skola. Haha. jag tycker inte direkt om honom.. men det va kul att se de som gjorde det, hur de reagerade :D

Nu ska jag slänga mig i soffan igen, och kolla på PB.
Kramkram.

Kommentarer
Postat av: -

varför ska du inte vara med på tävlingen ? :O

2007-11-28 @ 14:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0