Frukost med klassen

Japp, imorgon blir det frukost med klassen!
Vi ska samlas tjugo i nio och kolla på våra dansvideos som spelats in under terminen, och eftersom det är första lektionen ska vi ta med oss frukost och sitta och mysa! Själv ska man ta med sig mackor och varm oboy! Jag som aldrig dricker oboy innan ska faktiskt göra det imorgon hade jag tänkt :)
Så ska vi sitta där i danssalen med frukost å kolla på oss själva! Mysigt va? Plus att jag får en kvarts sovmorgon! WIHU. Sen blri det frukost + dans!
Nu ska jag lägga mig i sängen & vänta på att Seinfield ska börja, hihi (a)

Kramkram, sovgott!


Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Sov gott du med!

2007-11-27 @ 22:56:20
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0