Footloose, discotävling & teater

Hej allihopa!

Nu har vi fikat och ska snart försöka äta någon sorts middag! Vad har ni gjort idag?
Missade dansen idag också, tyvärr.. Men det är ju födelsedag så då tycker inte jag att det är så mycket att välja på! Skulle nog aldrig gå och träna på någon i familjens födelesdag! Om det itne var dödsviktigt dvs..

Men det är väldigt roligt, inte nästa helg men helgen efter det ska det vara "kindahlsmästerskap" för alla i brons och silver klassen, eftersom brons klassen inte har fått några fler träningar än den i Eskilstuna! (jag ska lägga upp en film från tävlingen faktiskt!) Iallafall.. det ska bli väldigt roligt! Eftersom man inte är en rutinerad dansare på tävlingar än, är det så himla bra att dom fixar en tävling åt oss! Då får dom som tränarna tycker är bäst på dansskolan priser. Kulkul..

Nu är det ju inte så långt kvar tills det bär av mot Göteborg! På torsdag närmare bestämt ska vi åka ner till Anna och på fredag bär det av ner mot Götet. Klockan halv åtta på fredag (tror jag att det var) börjar musikalen! Shit vad kul det ska bli! Har aldrig sett en musikal live innan, lite pinsamt eftersom jag faktiskt går musikallinjen!
Men det ska bli riktigt kul att se riktigt duktiga artister göra det som jag just nu lär mig!

Vi hade uppspel av vår teater idag också! Ni vet den om Carola, Lena Bh (haha), Peter Jöback, Idol Ola & Idol Danny! Vi fick faktiskt riktigt bra kritik! bättre än vad jag hade trott. Nu ska vi jobba vidare på den, och utveckla den ännu mer, och tänka på kritiken vi har fått. Ska bli riktigt roligt! Längtar till imorgon, Estet-dagen! :)

Nu hade jag tänkt att gå ner och vara lite social igen!
Imorgon hade jag tänkt att försöka prova mig på det väldigt populära video bloggandet! Får se hur det blir, haha!
Kramkram!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, videoblogg, det ser jag fram emot :D

2007-11-12 @ 20:46:21
URL: http://heeleena.blogg.se
Postat av: Helena

Åh, videoblogga, det ser jag fram emot :D Saknar dig groddie!!

2007-11-12 @ 20:48:10
URL: http://heeleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0