Fiffiga Elin!

Ja, eller fiffiga Niccie

Har du som jag svårt att lära dig genom att läsa sida upp och sida ner i långa tråkigt böcker om Gustav den åttioelfte? Jag har två små "knep".
Ett: när man inte är hes (en ganska bra förutsättning) I nian spelade jag in allt det jag skulle kunna på mp3n och lyssnade! Riktigt bra faktiskt. Och ett annat är att skriva små lappar med frågan på ena sidan, och svaret på det andra! Mycket roligare så än att läsa sida upp & ner i en grå gammal tråkbok! :)

Hur gör ni när ni pluggar? Något mer smart tips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK! så mycket för dessa tips. Kommer defenetivt använda dom. Tur att man kom in på din blogg när man har ett svårt NO-prov i veckan..

2007-11-25 @ 19:55:58
URL: http://r.yuwie.com/anteee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0