Estetdag

Kom precis hem från skolan. Sista lektionen var dans :D men nu har vi ingen riktig dans förrens på måndag! Då ska vi göra en dans vi kan sjunga till. Mycket kul :)
Just nu är jag ganska trött. Huvudet värker och jag sitter här med en latte bara för det! Kände suget för första gången på typ två veckor! .. det är ju inte allt för bra för halsen och inte heller magen för den delen. heh, men halsen löser sig! .. och magen började göra ont nu, kanske inte borde dricka resten..  :(

Idag ska jag plugga. Annars har jag ingenting planerat! Är jätte hungrig, och det är mat om två timmar.. lyckat!
Det är ju DH ikväll, värsta kul! Det är så sjukt så man bara måste kolla.. har aldrig förstått grejen, men jag kollar gärna om jag inte har någonting annat för mig! :)

Kramar på er, have a nice Monday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0