En sorglig kväll med idolerna


Daniel Karlsson - Roxanne, Livin on the edge
Så jäkla bra! En färdig artist, och det är väl precis det som det här programmet vill ha fram? En färdig artist. Och det tycker jag att han var redan när han kom till idol. Min favorit from the verry beggining. Igår gjorde han båda låtarna sjukt grymt!
Jag är fortfarande chockad över att han fick lämna idol igår, han var den självklara vinnaren för mig. Men om man ser det på det positiva sättet så har det gått bäst för alla dem som inte vunnit idol! Så det bådar gott för Daniel. He's tha man! Utrösningen igår var det största fjaskot i idolhistorian..
Första framträdadet - Roxanne:

Andra framträdandet - Livin on the edge:




Amanda Jenssen - You really got me, I'm just a girl
Gör sin grej av varje tema och låt. Och var riktigt grym igår också! Hennes röst va riktigt häftig att höra i rocktemat, det passade verkligen! Bra sjunget och bra framträdande! Andra framträdandet gillade jag däremot lite mer. Diggade "presentkläderna" hon hade på andra framträdandet.
Första framträdandet - You really got me:

Andra framträdandet - I'm just a girl:




Marie Picasso - You Oughta know, Weak
Så himla bra! Första framträdandet kom dock i skymundan, eftersom hennes andra framträdande var helt sjukt starkt och extremt bra! Hon har en röst som är till duga! Tjejen är grym!
Första framträdandet - You Oughta know:

Andra framträdandet - Weak:



Andreas Sjöberg - Heaven's on fire, Livin on a prayer
Jag tänker inte säga att jag gillar honom, och jag är inte elak mot honom bara för att min absoluta favorit åkte hem igår. Men han är som en kall fisk, och ja han sjunger folkmusik jätte bra, säkert! Men det är IDOL, inte folkmusik tävling. Sångmässigt är det bra nere på de låga tonerna, men när han ska ge sig uppåt i registret spricker det allt för ofta tycker jag, och han skriker alldeles för mycket! Plus att han ser ut som en buffalo när han rör sig på scenen. Nej..  Jag kanske är orättvis, but I just don't like it. Dock var det ju bättre än vad han bbrukar göra, men han intresserar inte mig.. ett dugg..
Första framträdandet - Heaven's on fire:

Andra Framträdandet - Livin on a prayer:

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Usch, Andreas är så ute .

2007-11-24 @ 18:38:06
URL: http://www.realemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0