En månad kvar till julafton!

Hej på er!
Idag är det bara EN MÅNAD kvar till Julafton! Fy vad mysigt. Någon mer än jag som håller med?
Och visst är det fint väder ute? Ser riktigt fint ut när solen gör snön och frosten till kristaller i träden!
Vad ska jag göra idag då? Jo, jag hade tänkt att hämta ut mina träningskläder! Tar kanske kort på dom senare! Blir ingen träning idag, är inte riktigt frisk.. Och så ska jag plugga till samhällskunskapsprovet!
Så, nu ska jag klä på mig och bänka mig med samhällskunskapsböckerna för att komma på ett smart sätt att få in all information som behövs.


Vi hörs senare, ha en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Desamma!

2007-11-24 @ 17:11:29
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Emma

ja gud va fort det går. känns som det nyss va jul ju! =P ha en trevlig kväll!=)

2007-11-24 @ 17:19:33
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0