En kväll med idolerna

Christoffer. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4
Christoffer Hiding - Boogie Wonderland
Det märktes att hans röst inte vad på topp. Dock tycker jag ändå att han är grym! Det kanske inte riktigt var hans "grej" men, han gjorde det bästa av situationen! :)
VAAAAAAAAAAFÖÖÖR ÅKTE HAN UUUUUT?! VARFÖR ÄR ANDREAS KVAR?! AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Andreas. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4
Amanda Jenssen - Disco inferno
Så himla skön! Haha. Go och gla kexchokla'
Jätte duktig, och jag tycker att hennes raspiga stämma passade skit coolt ihop med disco musik. Rörelserna som hon gjorde på scenen var hennes egna också, riktigt tufft.
Påfågellösögonfransar, you name it (;
Top 2


Andreas. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4
Andreas Sjöberg - Upside down
Okej, han är inte sämst av alla de som varit med i idol. Men jag har svårt för honom, och jag tycker inte att han förtjänar att vara kvar när Christoffer åker hem!!!
Hur i järnspikarnas hänglås kan han vara kvar, och CHRISTOFFER får åka hem?! Jag är mållös. VARFÖR?

Mattias. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4
Mattias Andreasson - This is it
Skit bra! Jag tycker att han hämtade sig rejält. Trodde faktiskt att han skulle åka hem idag, är chockad. Men han var riktigt duktig ikväll då han inte bara gjorde ballader och smör!
Top 3


Daniel. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4
Daniel Karlsson - I love to love
Inte det bästa framträdandet, men jag tycker fortfarande att vad han än gör så rockar han fett på det han gör! Han är så jäkla grym!


Marie. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4
Marie Picasso - Ain't nobody
Vad har hänt? Hon blir bara grymmare för varje gång! Helt sjukligt duktig. Jag gillar!
Top 1


Topplista för denna vecka

image137
1. Marie Picasso
image139
2. Amanda Jenssen
image140
3. Mattias Andreasson



image764

Kommentarer
Postat av: Alex

jag förstår inte varför amanda, mattias och andreas är kvar. Bojkotta idol för i helvette! det är ju för fan bara fjortis jävlarna som röstar"!!!!

2007-11-09 @ 23:14:13
URL: http://palex.blogg.se
Postat av: lise

andreas skulle åkt ut enligt mig!

2007-11-09 @ 23:14:50
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery
Postat av: E the baked bean

Amanda äger och hoppas att hon vinner (:

2007-11-09 @ 23:14:58
URL: http://www.bakedbeans.blogg.se
Postat av: Lia

ah idol e bra :D

2007-11-09 @ 23:16:38
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Niccie

Ja jag tycker också att Andreas skulle ha åkt! Förstår verkligen inte att Christoffer åkte ut, och Andreas är kvar! Helt obegripligt! Men.. ja
/; konstigtkonstigt.. förstår inte det

2007-11-09 @ 23:40:31
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0