Carola, Jöback & Lena Ph entrar ditt vardagsrum

Sitter och pluggar nu, var precis nere och tog ett glas ananas apelsin juice. Mums!
Nu ska jag snart sätta mig i mitt rum igen och läsa kulturhistorian för femtioelfte gången. Vad gör ni ikväll?

Det var skitkul på teatern idag, imorgon ska vi spela upp vår första scen som ska betygsättas (läskigt). 
Och vi kom på en kul grej att spela, efter en ganska lång stunds tänkande!
Vår scen utspelar sig på Hotell Svindyrt och handlar om två snobbar, en vakt, en receptionist och Peter Jöback, Carola och Lena Ph. Jag själv är Carola, haha!
Vi ska gå in på hotellet och överdriva allt, alla fördommar mot dessa artister och så ska det bli problem med topsviten, som alla vill ha! Men är dubbelbokad. (snobbarna som kommer tillsammans & vi the famous people, som kommer tillsammans)
Det var skitkul att spela och jag hoppas att det blir lika lyckat som det är roligt!

Så jag längtar tills imorgon! Har min sista sånglektion då också, innan uppvisningen för klassen. Känns som om jag måste öva på låten en aningsaning också! Nej, jag har så himla mycket jag måste göra! Sen kommer ju Prison Break ikväll också! Hjälp!

Later, (:

  

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag är BÄST på att göra Carola ^^

2007-11-06 @ 16:42:06
URL: http://drambuie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0