Äntligen fredag, eller?

Hej där,
känns så obeskrivligt sklönt att det blev två tjejer i idolfinalen! Eller vad tycker ni? Jag tyckte verkligen att dom gjorde sjukt bra ifrån sig, båda tjejerna ikväll. Kul. Även fast jag tycker att Daniel skulle varit i final (snyft). Och bara by the way älskar jag Hallelujah, som Amanda sjöng. Den är så himla fin! Mah :)

Så vad har jag gjort idag då? Jo, när jag vaknade imorse var det helt sjukt svårt att verkligen ÖPPNA ögonen. Men jag lyckades faktiskt pallra mig upp ändå! Var i skolan, kom försent till första lektionen som var ensemble. Slutade fyrtio minuter tidigare på svenskan och kikade runt på stan innan jag mötte upp carro och gick tillbaks till skolan för att dansa.
I helgen har jag massvis att göra och jag mår inte på topp. Så det blir en tuff helg att klara sig igenom med prov imorgon och uppvisning på söndag. Men det ska jag klara av det med! På måndag är det nya friska tag med dans, teater, sång som jag älskar. Längtar. Det är inte långt kvar nu tills det är jul!

När jag kom hem efter dagen var jag så nedrans trött, förstod inte hur jag skulle orka plugga. Så jag gick upp och vilade, somnade i 30 minuter! Sedan pluggades det i idolpauserna & när det blev förhör så gick det faktiskt bra! Så jag hoppas hoppas hoooppas att det går bra imorgon! För jag vill så gärna.

Nu ska jag gå, innan jag ska sova! Ska upp halv 11 imorgon, senast för att komma i tid till skolan. Hah, rolig sysselsättning på en lördag ;p :D

Imorgon någongång så kommer mina kommentarer till idol! Jag är väldigt glad att det är tjejerna i finalen! För jag tycker verkligen inte om den nasala och alldeles för skrikiga och ego killen som åkte ut! Hihi, fniss.. Mina åsikter då..
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johan

varför har man prov på en lördag? :D haha, konstigt?

2007-12-01 @ 11:03:25
URL: http://drambuie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0