WÄÄY.

Hallå hallå,

en till varm vårdag. Det är så underbart som det bara kan bli! Fast jag har haft huvudvärk i princip hela dagen, så det har väl inte varit så galet underbart som det kunde ha varit. Men vädret var ju fint!

idag fick jag reda på mina intagningspoäng till st eriks och jag är så glad att jag håller på att spricka, nu vet jag exakt vart jag vill gå någonstans! Åååhwwiiieeeeee.
Gjorde spanska provet idag också, det tog inte så lång tid och det var väldans skönt eftersom jag gjorde det efter skolan..

Nu ska jag snart iväg på dans, ska ta bussen som går 53. Ska sitta och läsa till spanska läxa till imorgon, visste inte ens om att vi hade det.. Väldigt kul!

Näep måste kila till bussen nu, ha det fint i vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0