VÅR!

Hejhopp,

DET ÄR VÅR! Fy vad underbart skönt det var idag utomhus, solen sken och fåglarna kvittrade! Imorgon blir det fram med vårjackan och solglasögonen, för conversen åkte fram redan i lördags! Fy så underbart, nu är det vår på riktigt. :) 
Det gjorde denna måndag lite roligare än vad den annars kulle vara! Helgen som har passerat var iallafall väldigt rolig! Umgicks med Milla och vi hade det sådär konstigt kul som vi brukar ha. I lördags kväll tittade vi på melodifestivalen och såg när The Ark vann och sedan gick vi hem till Millas pappa och träffade Lagströmp & Vitingen! Det var väldigt roligt, och det låg iprincip popcorn överallt efter vårat "tv-tittande". För övrigt så suger jag på att kasta popcorn!! Men Milla var sämre ;D
Vi lekte hönor utomhus också, och hoppade runt på en viss persons tomt. Och tittade på into the blue, eller rättaresagt så kollade Vitingen på den! - vi andra hade små problem med att sitta lagom stilla.
Lyckad helg iallafall!

Idag var det som vanligt skola, och tur som jag hade, hade vi redskapsgymnastik på idrotten. Kulkul! Det brukar vi aldrig ha!
Martin och Nea hade intagninsprov idag också, på samma skola som jag också ska söka till(!) Hoppas att det gick bra för dem. :) Tänk - på söndag är det min tur.. och hela nästa vecka är fullsmockad. Plus det ska jag hinna läsa ut den där otroligt sega boken, comedia infantil. GAH! usch, urk.

Nej, jag måste plugga mer musik teori och spanska nu, vi har läxförhör imorgon! iih. Måste öva på sången med, och teater texten.

Mycket att göra nu, kram banan <3

Kommentarer
Postat av: Pilla

Haha, NEJ du är sämre!! För du är större :DD
Men sköjj va det ;))
Och det kommer ju gå jettebra på intagningsproven, gumman ingen som hört dig kan säga att du är dålig!!
Älskar <3

2007-03-13 @ 17:48:22
Postat av: Nicciepiccie

Mäh, du suger. DIN ÄLG!
kihi, ja det var sköjelidöjdöj! Indeed!
naaaaw :$ iiih vad söt du är! ():) åh vad du är gullig, tack! :)
Älskelipälskeling (h)

2007-03-13 @ 21:05:40
Postat av: Pilla

Kihihihihiiii jag vet att jag är söt :D
höhö. men im only sejjing the truth! (h)

2007-03-14 @ 18:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0