Pirrig? Nervös! Förväntansfull?!

Hej alla,

sitter här nu, det är fredagskväll - fy så skönt.
Det är en dag kvar, på söndag smäller det, om exakt 35 timmar startar mitt intagningsprov nu. Den senaste veckan har varit långt ifrån lätt att ta sig igenom, jag är nervös pirrig och en aning orolig för hur det ska gå. men, det ska förhoppningsvis gå vägen! Imorgon (lördag) ska jag öva hela dagen, jag ska sjunga låten fleraflera gånger och öva teatertexten, och när jag får tid över ska jag läsa i min bok. Det blir en konstig helg för mig denna gång, ingen vila alls. Inte förrens på onsdag då man ska ladda om inför spanskaprovet. Jo, för jag har ju två intagningsprov veckan som kommer nu också, ett på tisdag och ett på onsdag. och ett nu på söndag!
Veckan som har passerat har förövrigt varit bra, med massor med vårtecken och det är ALDRIG fel. Conversen å vårjackan är framtagen och det känns helt enkelt underbart. :)

Nu har fredagen passerat iallafall och det är helg och jag är trött som ett piggsvin. Så ni får ha det underbart och så får vi se när det blir tid att skriva nästa gång. Datorn är inte prioritet nummer ett just nu, snarare nummer 100!

Have a good helg! Krameli <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Älskling,jag vet att det kommer gå jättebra.
Vi håller tummarna imorn!!

2007-03-17 @ 15:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0