Nervositet, urladdning.. GALEN nervositet.. (super urladdning?)

Aluha,

igår var det ju intagningsprov då. Mitt första! Jag kan inte säga att det gick så bra som jag hade hoppats.. Det som gick bäst var teatern, och den var jag nästan mest orolig för. Pretty insane..
Sången gick bra.. eh, och det som gick mindre bra berodde väl egentligen inte på mig.. utan på en, höhmm.. ja, inte mig!
Dansen var svår. Jag hade ALDRIG i hela mitt liv, dansat jazz innan.. så det var väldigt svårt! Plus att det gick väldigt fort fram.. Jag anar att dansen var mycket grundsteg i, det var därför alla ballet, jazz och moderna dansare som gjorde intagningsprov samtidigt som mig, lyckades så bra.
Jag träffade många trevliga människor och framför allt två som jag lärde känna lite bättre. Ena bodde i Karlstad och den andra i Sollentuna, trevliga tjejor! :))

När intagninsprovet var färdigt, var jag trött och hade inte så himla mycket energi kvar att ta mig hem på. Men jag hade sällskap en bit, så det gick ganska bra endå! :)
Väl hemma hade jag den ofantligt otrevliga och tråkiga boken Comedia Infantil att läsa klart! Jag tycket att den är SÅ tråkig. Fint budskap, men så otroligt galet tråkig. Det är synd att de måste göra någonting som skulle vara bra att läsa och kunna - så fantastiskt tråkigt. ATT de lyckas - suck. Om ni ser fram emot en bok som är en plåga att läsa, utan höjdpunkt utan det händer bara samma sak hela tiden, läs den! höhö, men det finns ju folk som tycker om den, men jag tycker att den saknar det lilla extra som en bok kräver för att man ska kunna ha svårt att sluta läsa. - det fanns inte alls.

Imorgon blir det ett till intagningsprov, mitt förstahandsval och SNACKA om att jag är nervös.. Jag trodde att jag var nervös inför intagninsprovet igår, men icke. Det är värre idag, men det ska samtidigt bli kul :)
Jag är typ dubbelt så nervös idag som jag var i lördags, uuuiiihihhhhhhhhh........ wah. Så det blir nog en större urladdning imorgon.

Imorgon blir det konsert också, med Milla, Elin och hennes kompis. Shit så skoj. Fall out boy, ska vi se. för er som ville veta! :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Pilla

Jaa du pungen... :P

2007-03-19 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0