Long time, no see

Hejsan!

Det var ett bra tag sen sist jag skrev! Närmare bestämt att fredags var senast..
Sedan dess har jag inte gjort något som är väldigt super intressant, förutom att jag har varit med Milla i princip varje dag tror jag :) och det har varit väldigt skojigt!!
I måndags ringde vi runt och pratade med alla ställen och personer som vi behövde tala med innan när vi skulle beställa inför klassresan. Det gick ganska bra tror jag! Och så klipptes jag i måndags också, vilket jag blev väldans nöjd med! :) Skönt när det är nyklippt, och fräscht!
I måndags fick jag även reda på resten av tiderna till mina intagningsprov, det känns läskigt att det är snart.. om nästan en vecka :s (!)
Idag har jag tagit det lugnt och övat lite på låten och sedan ikväll har jag varit med Milla :)

Näe, ska kila nu(!) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0