Länge sen!

Hejhopp!

Det var ett tag sedan som jag skrev, men nu hade jag tänkt att jag skulle komma igång igen.
Jag gjorde andra saker på sportlovet, så det blev aldrig riktigt tid över för att skriva i bloggen.
Men nu är ju sportlovet över, det känns konstigt tycker jag.. Jag vill inte riktigt gå tillbaks till skolan igen, även fast jag inte var där idag. Jag fått något konstigt så jag har blåsor i munnen, men jaja, vi ska inte gå in på några detaljer. Det är inte värt det! (; Har iallafall haft det sedan i måndags förra veckan, och det har bara blivit värre i munnen sedan dess, men idag har det satt sig i halsen mer. Vilket helt enkelt inte kunde suga hårdare, eftersom mitt första intagningsprov är om en vecka, exakt! iiih, ;S men eftersom jag har bestämt mig att jag ska bli frisk så jag kan öva fram till det, så borde det väl inte vara några problem? Och om blåsorna inte vill ge sig.. så får jag väl boka om den tiden? Även fast jag helst vill göra det nu, för det är så pirrigt.
Jag pratade med vårdcentralen idag också! det är så illa att människor inte kan prata och vara lika förstående när de pratar med barnen eller ungdommarna, för att de anser att vi inte kan någonting, undrar vilka som är otrevliga. Om det är undommarna eller gamlingarna, shit vad elak hon var ;s

Aja, hela dagen idag har jag tagit det lugnt. Det var egentligen tänkt att jag och Milla skulle framföra förslaget på datum och allt till klassen idag, men jag mådde ju inge bra.
Imorgon ska vi iallafall det, om jag så bara ska gå dit på en lektion bara för att säga det. Bokar vi inte imorgon så tar dem nämligen bort oss från vandrarhemmet, vilket suger! ;O

Men nu sitter jag iallafall här med ett glas med citronvatten - AJ vad ont det gör(!) - och degar. Nu ska jag nog spela sims, fast jag vet inte om jag orkar. Jag tror jag gör någonting annat istället, kollar på mer KEDS - skor. jag är kär i några av dem! Jag ska nog beställa tror jag, de finns så många fina. Men jag är särskiljt kär i ett av paren, vi får se om det blir några sånna skor! :)

Champion Mosaic Slip OnChampion Razor Slip On Shamrock
Champion Lug Destroyed Slip On StripesChampion Luxe Pink Ribbon

jag är kär iallafall, ooh.

hejdå på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0