Långdag på stan!

Hejsan, hoppas att ni har haft det lika skoj som mig!
Det har hänt rätt mycket sedan i onsdags faktiskt!

I torsdags var jag hos doktorn på förmiddagen och kom tillbaks lagom till den otroligt roliga NOn. Sedan var det lunch och efter det hade jag mitt muntliga nationella prov i svenska. Det är elakt att vår klass måste sitta och prata inför hela klassen men att alla andra klasser kan sitta med lärarna i ett grupprum och slipper att göra någon redovisning inför hela HELA klassen, aja. :S
När jag kom hem efter skolan på torsdagen var jag sjukt trött och kunde knappt tänka klart, så jag tog en cappucino och slängde mig på sängen och tittade på one tree hill boxen (jag tycker om den serien jag!).

På fredagen var det ju skola - för ovanlighetens skull - och jag hade sovmorgon och fick sova en timme längre än vanligt, vilket jag tror att jag verkligen behövde!
Skoldagen var väl inte direkt rolig, men man genomlider sånt också. Efter skolan gick jag hem för att åka till skopunkten med mina syskon! :) Det blev ett par svarta tygskor åt mig! Sådana som jag velat ha ett bra tag nu! Mycket nöjd! :)



Efter trippen till skopunkten hade jag brottom hem, slängde på mig träningskläder och halvsprang hem till Milla för att bli upphämtade av Linnea och hennes mamma. Vi skulle följa med och testa på magdans!
Och jag skulle få träffa Christine för första gången på hur länge sen som helst! Det var väldigt kul!

Magdansen var iaf kul att ha testat tycker jag! Haha, man är inte direkt van vid att röra på höfterna sådär mycket - haha! roligt.
När magdansen var slut åkte vi hem till Milla och stekte hamburgare och käkade godis. Vi var "ganska" hungriga eftersom klockan då var ganska mycket!

Idag åkte jag Milla och Christine in till stan och vandrade runt på bla. nyöppnade SOUK. Det var väldigt fräscht och de hade massvis med roliga märken och affärer. Affären Passion va typ uuunderbaar!
Efter att ha tittat runt en liten stund blev Milla och Christine hungriga så gick till "Coffie by George" eller något sånt - som låg inne i SOUK. Där drack jag en väldigt äcklig mocca latte och de andra två åt varma mackor.

Jag letade bla. efter en vit A-formad tshirt, men jakten på den får fortsätta. Hittade ingen i min storlek tyvärr ;(
Men jag köpte ett nagellack som var i samma färg som min mobil, som jag har velat ha ett tag. :) och så köpte jag malaco godis - intresseklubben antecknar! ;)

Imorgon blir det typ sjukt mycket plugg, eftersom jag har varit på intagningsprov och varit sjuk en del har jag missat rätt mycket. Så jag ska göra massa matte, spanska och HK. Kan INTE säga att jag ser direkt fram emot det. YSCH.

Men ha en kalasfin helg, nu ska jag äta glass och bara ta det lugnt! / Niccie

Kommentarer
Postat av: Pilla

Kihi, det va en ruulig helg (((; <33

2007-03-25 @ 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0