HELGHELGHELG

Hallelåja!

Shit vad det är underbart, det är äntligen helg! Eller.. äntligen och äntligen, det har gått väldigt snabbt. Men helgen är ändå bäst!
Visst är det skönt att det känns som om våren är pågång? Jag kan inte säga hur mycke jag har längtat! Och på söndag kommer det att vara 12 grader och SOL! Då kommer det nalkas vår! åh, så underbart! Tänk, snart kanske det tillochmed är sommar och man står där på skolavslutningen, med en fin klänning med sommarkänslor och pirr i hela kroppen, och sjunger för sista gången i kören på Sundbyskolans scen. Och går sen ut med en sexåring i handen och en blodröd ros i den andre. Den sexåringen man håller i handen, har knappt påbörjat sitt liv, och jag ska precis ta det stora steget ut i det nya, främmande. Det känns roligt, men lite skrämmande på något sätt. Jag ska ta grundenten! Roligt. Jag längtar till sommaren!
Igår konstaterade jag att jag redan mentalt hade flyttat ifrån Sundbyskolan och börjat längta till gymnasiet.. Men alla säger till mig att jag kommer att bli förundrad över alla känslor som man känner när man står där i klassrummet, på scenen, sitter på stolen, för sista gången som elev på Sundbyskolan. TÄNK! det är kanske/antagligen den sista gången du ser hela din klass! Vissa av dem kommer du aldrig att se igen! Usch..

Nåja, nog av det.. Idag har jag varit i skolan och haft det otroligt skoj och sedan har jag varit hemma hos Milla och bakat misslyckade vaniljbullar.. eller, de blev ju goda! bara det att vi visste ju inte riktigt hur vi skulle göra så de blev lite knasiga! :D
Nu sitter jag här mätt som en plätt, det kliar i halsen och jag är trött som en bäver, det ska helt enkelt bli underbart att få gå och lägga sig i sängen och sluta ögonen och SOVA! Imorgon blir det stan med Milla, vi ska kolla efter fina skor NK och på någon annan konstig affär! Parfymen ska det också tittas efter, och se hur mycket det egentligen kostar. Hoppas den inte kostar en förmögenhet ():) Det lät iaf inte så! hihi..

Hörrni, hörrni! Ha det bra vettja! Så hörs vi, KRAMBANAN :))


Kommentarer
Postat av: FFallstam

Niccie, :) älskar min storasyster

2007-03-12 @ 18:54:14
Postat av: Nicciiieee

jag älskar du me (; <3

2007-03-19 @ 12:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0