Du ska inte tro det blir soOmmar..

Hej alla superglada vårälskare!

..och hej till er som tycker mindre om våren, men bara lite hej!

Vilket helt underbart väder det var idag, åh så underbart! När jag vaknade imorse så var det frost ute, och då tänkte jag att idag blir en kylig och kall dag! Men tvärt om! Den varmaste hittills, 20 grader mätte termometern som varmast idag. GALET underbart!

Det har varit en skön skoldag idag, iallafall eftermiddagen. Den blev inte speciellt ansträngande, mer kul! Vi hade tre mindre roliga timmar innan en två timmars lunch och sedan kör och sist idrott, där vi hade dans. Discodans och magdans! Jag hade längtat till gympan sen en vecka tillbaks, snacka om det var skoj! Även fast jag inte direkt är speciellt duktig ;p

Försökte ringa och få tag i mina intagninspoäng idag också, men lyckades inte få tag i honom när han var i skolan. Så jag får reda på det läskiga imorgon, jag är pirrigt nervös inför de poängen!! :)

Imorgon blir det en helt vanlig skoldag, med 14 grader i luften. Jag tycker om våren! Ska göra spanska provet imorgon - jag hoppas att det kommer gå bra, och så har jag HK redovisning eller läxförhör, eller både och eller inget. Jag vet faktiskt inte höhö!

Men ha det bra allihop / Niccie

Kommentarer
Postat av: caroline

ääälska vår <3^^

2007-03-27 @ 00:11:26
URL: http://apolloon.blogg.se/
Postat av: Niccie

Jä, vår in my hjärta!

2007-03-27 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0