VÄRLDENS BÄSTA!

Jag har världens bästa pojkvän, han är helt klart det bästa som finns i hela universum! Wiiiieee. Bara så att ni vet!
Då kan ni ju gissa vad jag har gjort ikväll iallafall, jo precis varit med M! :) Gick och mötte honom vid tiotiden och har varit med honom från dess tills nu ungefär, mysigt.

Var ju som jag sa ute i solen en hel del idag, och det resulterade i riktigt snygga linjer! HAHA, dom är helt äckligt tydliga! Man ser EXAKT vart bikinin har suttit! sjukt snyggt, eller inte :)

Men nu ska jag göra mig iordning och krypa ner i sängen med andra boken "Ni vet att ni älskar mig" i serien av Gossip girl, och läsa lite innan jag somnar! Mysigt säger jag.. Ha det bra, Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är böckerna bra? Jag tänkte läsa hela serien innan sommaren är slut, men vi får väl se hur det går ;) Är än så länge på bok två (A) Haha, :)
Ha det super,
Kram Johanna

2007-07-17 @ 15:50:08
URL: http://joh.webblogg.se
Postat av: Grodankan

åh ja, jätte bra är dom! haha
jag är också på bok två! men jag har inte hunnit läsa speciellt mycket, men böckerna är verkligen suuper! Seven books to go, muhaha. :)
detsamma, ha det superduper!
kram :)

2007-07-19 @ 14:52:56
URL: http://rustynails.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0