Torsdag

Godmorgon!
Vaknade vid kvart i tolv av att pappa stod och ropade att man skulle pallra sig upp ur sängen.. usch, det är tidigt med kvart i tolv, speciellt när man inte kunde somna igår kväll/natt.. imorse(?) och när man väl somnade så var klockan närmare fem än tre när man försökte första gången! Illa, så det har inte blivit mer än 6½ timmars sömn, ungefär för mig i natt.. ändå känner jag mig inte helt slut - vilket självklart är skönt ;p
Idag blir det nog bara en slapp dag, sitter här med min kaffe latte och känner lugnet, hah! Så idag blir det nog inte så mycket gjort. Som den sanna sims nörden jag är, så ska jag nog snart spela sims! Muhaha, härligt.. Jag borde egentligen fortsätta med evighetsjobbet att rensa ut kläder från min garderob som för tillfället är extremt överfull, men det ÄR ju SÅÅ tråkigt, och det tar en sån himlans tid! Nej, det är jag verkligen inte alls på humör för!

Imorgon är det ju bio-tajm! Det är ju faktiskt Harry Potter premiär! Och antagligen blir det middag på stan, det ska bli riktigt kul & mysigt! Kvart i nio bion, mysigt. Tidigt på morgonen dagen därpå bär det av för en snabb visit till mamma, och kommer hem på söndagkväll redan, så jag blir inte borta så länge.. vilket är skönt

Nu ska jag fortsätta lyssna på urmysig musik & chatta och så småning om spela sims! Hoppas ni har det urmysigt i det härliga, STRÅÅÅLANDE solskenet.. som inte finns(?) Hö.. Krambananskum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0