Torsdag kväll

Hejsvej leverpastej!
Sitter här och har precis ätit jorgubbar, fy vad det är gott(!) Men mättande som sjutton och arton, magen står i fyra hörn nu tror jag! Men usch så mumsigt det är!
Det blev som sagt inte speciellt mycket gjort idag, har varit inne fram till molnen sprack upp och några efterlängtade solstrålar letade sig igenom.. då gick jag och syster på en promenad för att nyttja det fina vädret! Mysigt var det. När jag kom in drack jag en kaffe latte och satte mig vid datorn och kikade på bilder från skolavslutningen, klassresan och balen började göra ett kollage! 
Vid niosnåret gick sötot med kompisar förbi utanför, så jag fick se honom en snabbis också! Iförsig så vinkade ju bara, men jag fick se honom.. då kändes det lite bättre i magen ^^ (a)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och håller fortfarande på med kollaget, men det är så kul att fixa å trixa med bilder, så det gör ingenting att det tar sån tid! :) Men jag ska snart slänga ner alla kläder som jag har börjat rensa ut för typ.. en vecka sedan (började jag) ner i en stor svart sopsäck, och så ska jag dammsuga av mitt rum. Kul va? Jag ser verkligen fram emot det! Det är därför det har tagit mig två timmar att ens tänka tanken att snart så måste jag faktiskt.. (!) Jah!

Imorgon är det ju bio och middag på stan som gäller, ni får en liten uppdatering om vad jag tyckte om filmen sedan! Vi får se när det hinns med, eftersom jag antagligen kommer hem ganska sent och åker tidigt på lördagsmorgonen! Men något bloggande ska säkert hinnas med, iallafall på lördagen hos mamma!

Ha fortsatt mysig torsdagskväll, sov gott. - Bananklasekram

Kommentarer
Postat av: Johan

Du dricker mycket kaffe latte du :p its mucho gotto

2007-07-12 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0